piątek, 1 lipca 2011

Podziękowania

Jak to się dzieje tradycyjnie każdego miesiąca, chciałem bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy pomagają mi i mojej rodzinie utrzymać się na powierzchni, i przy okazji sprawiają, że ten blog jest wciąż żywy i fikający. I to nawet bardziej chyba niż kiedykolwiek dotychczas. Jestem pewien że wiecie, że to co tu mamy, jest wyłącznie Waszą zasługą, a ja tylko robię to co umiem i uważam za ważne. A więc:

Teresie z Radomia
Joli z Warszawy
Danucie z Warszawy
Grzegorzowi z Warszawy
Jerzemu z Chicago
Pawłowi z Warszawy
Jakubowi z Warszawy
Wojtkowi z Radomia
Marianowi z Lublina
Radkowi ze Szczecina
Księdzu
Edwardowi z Przegędzy
Oli z Opola Lubelskiego
Michałowi z Warszawy
Strażnikowi
Szymonowi z Gwiazd
Piotrowi z Warszawy
Dorocie z Rzeszowa
Małgosi z Warszawy
Piotrowi z Torunia
LEMMINGOWI
Romie z Poznania
Piotrowi z Warszawy
Sławkowi z Sosnowca
Jackowi z Oświęcimia
Moim Ludziom ze Skoczylasa
Kasi z Libuszy
Andrzejowi z Bydgoszczy
Krzysztofowi ze Szczecina
Michałowi ze Świecia
Markowi z Lublina
Wojtkowi z Tychów
Michałowi z Piastowa
Maćkowi z Gdańska
Aplikacjom
Kozikowi
Ani z Niepodległości
Joli z SieprawIa
Andrzejowi z Płocka
Braciom Szwedom
Marylce
Pawłowi od Truskawek
Pawłowi z Poznania
Krzysztofowi z Warszawy
Andrzejowi z Warszawy
Jackowi i Irenie ze Śląskiej
Magdzie i Markowi oczywiście z Gdańska
Magdzie z Buska
Annie z Olsztyna
Piotrowi z Kutna
Sławkowi z Warszawy
Krystynie z Gdańska
Zdzisławowi z Poznania
Irkowi z Warszawy
Jackowi z Nowego Dworu

Dziękuję też wszystkim paypalowiczom, a więc Ewie, Markowi, Andrzejowi,Konradowi, Piotrowi, Dariuszowi i jak najbardziej Sagittariusowi.
Osobno chciałem też podziękować Arturowi za to, że daje mi pracę... i nie tylko.
Kolejny tekst o psychokillerach - z dedykacją specjalnie dla Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

O porażkach zbyt późnych i zwycięstwach za wczesnych

       Krótko po pażdziernikowych wyborach rozmawiałem z pewnym znajomym, od lat blisko w ten czy inny sposób związanym ze środowiskiem Praw...