niedziela, 3 kwietnia 2022

Obrazki z frontu takie i owakie

 

       Po opublikowaniu mojej ostatniej notki, dotarły do mnie głosy, że to o czym napisałem to żywa nieprawda, usprawiedliwiona wyłącznie tym, że wciąż w naszej Polsce obchodzony jest zwyczaj o nazwie Prima Aprilis, a ja na starość nie potrafię się od świętowania tego czegoś uwolnić. Otóż nie. Wszystko co tam napisałem to szczera prawda, w dodatku, kiedy o tym wszystkim myślę, to dochodzę do przekonania że i tak nie cała, więc przy okazji tej ni stąd ni z owąd zimowej niedzieli chciałbym nam tu kwestię nieco uzupełnić.

       Jak być może pamiętamy, wspomniany przeze mnie polityk Platformy Obywatelskiej, chcąc mnie przekonać do tego, że Prawo i Sprawiedliwość od lat trzyma sztamę z Putinem i jego Rosją, wysłał mi serię zdjęć na których mogliśmy zobaczyć Mateusza Morawieckiego, jak się brata z Marie LePen i Mateo Salvinim, Jarosława Kaczyńskiego w towarzystwie Matthew Tyrmanda, plus fotomontaż na którym widać Morawieckiego z Putinem i filmik ze wspomnianym Kaczyńskim, gdzie ten rzekomo całuje w rękę Radka Sikorskiego.

         Od publikacji tamtej notki minęły już dwie doby, a ja wciąż mam wrażenie, że czegoś nam do zamknięcia tematu brakuje. W tej sytuacji chciałbym czytelników tego bloga zaprosić na pewną prezentację. Bardzo proszę o skupienie.

 


 

 


 


 


 


 


         A na sam koniec prawdziwy hit, gdzie oni jak najbardziej uznali za stosowne spotkać się z najgorszymi z nich wszystkich, bo kolaborantami. Bardzo proszę.

 


 



      Miłej niedzieli wszystkim Państwu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

O porażkach zbyt późnych i zwycięstwach za wczesnych

       Krótko po pażdziernikowych wyborach rozmawiałem z pewnym znajomym, od lat blisko w ten czy inny sposób związanym ze środowiskiem Praw...