niedziela, 16 listopada 2014

Lawina


Oczywiście, to co mamy w tej chwili, to wyłącznie sondaże, które, jak wiemy choćby z cudownego rysunku Niewolnika, wciąż są w rękach Ewy Kopacz i jej szefów, a zatem tego, co się stanie jutro, nie wiemy, jednak już dziś można powiedzieć, że mamy lawinę.
Gdyby ktoś nie wiedział, lawina to coś co działa na zasadzie domina. A gdyby ktoś nie wiedział, co to takiego domino, to ja już tylko powiem, że to taka zabawa, gdzie jedna kostka przewraca drugą, druga, trzecią, a nastepne resztę.
Jak mówię, nie mam żadnego sposobu, by wiedzieć już teraz co się dzieje, a zatem biorę bardzo mocno pod uwagę, że już jutro się okaże, że Platforma jednak minimalnie wygrała. Jednak tak to już jest, że choćby te smutne sondaże tworzą lawinę. A lawina to coś absolutnie strasznego. Raz miałem okazję ją usłyszeć. Choćby tyle.

Na szczęście, zawsze są książki. Adres jest bardzo prosty: www.coryllus.pl. Szczerze zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Gdy Ruch Ośmiu Gwiazdek zamawia świeżą dostawę pieluch

      Pewnie nie tylko ja to zauważyłem, ale gdybym to jednak tylko ja był taki spostrzegawczy, pragnąłbym zwrócić naszą uwagę na pewien zup...