piątek, 19 września 2008

Kropiwnicki na Prezydenta!

Właśnie w Sejmie przemawia Jerzy Kropiwnicki w sprawie ustanowienia nowego wolnego dnia od pracy.
Ja oczywiście bardzo lubię prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Uważam, że Lech Kaczyński jest wybitnym prezydentem. Jestem pewien, że jeśli Lech Kaczyński wystartuje do drugiej kadencji, to będzie bardzo dobrze. A jeśli wygra ponownie, będzie jeszcze lepiej.
Słucham jednak właśnie Jerzego Kropiwnickiego w Sejmie i jestem skłonny pójść na kompromis w stosunku do tych, którzy twierdzą, że prezydent, oprócz tego, że ma być po prostu bardzo dobrym prezydentem, powinien być jeszcze wysoki, elegancki, wymowny i mądry. No i nie powinien być Kaczorem.
W związku z tym, proponuję: pomyślmy o Kropiwnickim.
A mieszkańców Łodzi z góry przepraszam. Zdaję sobie sprawę z tego, że Wam to może mało pasować. Ale sami wiecie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Gdy Ruch Ośmiu Gwiazdek zamawia świeżą dostawę pieluch

      Pewnie nie tylko ja to zauważyłem, ale gdybym to jednak tylko ja był taki spostrzegawczy, pragnąłbym zwrócić naszą uwagę na pewien zup...