środa, 13 marca 2013

Tym razem gadam. No i wyglądam.

Jak już tu i zapowiadałem, a później parę jeszcze razy wspominałem, w miniony piątek, wspólnie z moimi kolegami Coryllusem i Kamiszkiem, na zaproszenie Józefa Orła, wystąpiliśmy w nagrywanej dla internetowej telewizji "Gazety Polskiej", gdzie przeprowadziliśmy krótką rozmowę pod tytułem "Doktryna - państwo - zdrada". Była to już trzecia z cyklu debat pod wspólną nazwą "Blogerzy na wizji", w której brali udział moi fantastyczni koledzy, no i druga, w której miałem przyjemność uczestniczyć również ja. Ponieważ dziś świętujemy wybór nowego papieża, i nie bardzo jest jak pisać o sprawach innych, a i tak - z mi akurat względów wiadomych - pierwsze słowo w tej sprawie z całą pewnością będzie miał Gabriel, pomyślałem sobie, ze może jest dobry moment, żeby poinformować, że pierwsza część piątkowej rozmowy jest już do obejrzenia na stronie vod.gazetapolska.pl. Kiedy druga, nie wiem, ale mam nadzieję, że może nawet i już jutro. Póki co, zachęcam do obejrzenia i wysłuchania tego, cośmy tam sobie opowiadali. To jest zaledwie 15 minut, więc myślę, że nie będzie trudne znaleźć czas. też Jestem pewien, że nie sprawiliśmy zawodu, a już na pewno nie jakiegoś bardzo poważnego.

http://vod.gazetapolska.pl/3560-blogerzy-na-wizji-doktryna-panstwo-zdrada-cz-12

No i już jest też druga:

http://vod.gazetapolska.pl/3599-blogerzy-na-wizji-doktryna-panstwo-zdrada-cz-22


Również przypominam, że wciąż jest dostępna w całości pierwsza audycja z naszym wspólnym udziałem - o Szatanie. Mocna rzecz i część druga
Oczywiście, tradycyjnie już proszę o wsparcie tego bloga. Mam nadzieję, że wciąż jakimś cudem sobie na nie zasługuję. Dziękuję.

2 komentarze:

  1. @Toyah

    A wiesz, że jak padło to tej ciepłej wodzie w kranach to ja niemal na głos powiedziałem to, co za chwilę powiedziałeś Ty?

    Dobrze, że jest Józef Orzeł, że ma te przełożenia na Niezależną.pl.

    Kropla drąży skałę.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Kozik
    Miło mi, że Ci się podoba.
    Przy okazji wszystkich przepraszam za awarię z dwoma starymi linkami. Z jakiegoś powodu youtube nie chciał ich wyświetlać. Zdaliśmy się więc jeszcze raz na na VOD i już są sprawne.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

O porażkach zbyt późnych i zwycięstwach za wczesnych

       Krótko po pażdziernikowych wyborach rozmawiałem z pewnym znajomym, od lat blisko w ten czy inny sposób związanym ze środowiskiem Praw...