wtorek, 31 lipca 2018

Komunikat

     Przepraszam bardzo wszystkich Czytelników, ale dziś zmuszony jestem zrobić jeden dzień przerwy, a zdecydowałem o tym z myślą o tych, którzy czytają ten blog na portalu www.szkołanawigatorow.pl. Ponieważ ostatnio te teksty pojawiają się codziennie, część uczestników wspomianego portalu zdecydowanie przestała nadążać, pomyślałem, że niech sobie nieco odpoczną i nabiorą sił do uważnego słuchania.
      Ponieważ moje uwagi nie dotyczą toyah.pl, to tu tylko to krótkie wyjaśnienie i podziękowanie za stałą obecność. Do jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Gdy Ruch Ośmiu Gwiazdek zamawia świeżą dostawę pieluch

      Pewnie nie tylko ja to zauważyłem, ale gdybym to jednak tylko ja był taki spostrzegawczy, pragnąłbym zwrócić naszą uwagę na pewien zup...