sobota, 27 kwietnia 2013

Być jak Tomasz Terlikowski

Nadszedł weekend, a wraz z nim kolejny felieton dla "Warszawskiej Gazety". Myślę, że stanie się to naszym zwyczajem, no i że tak będzie dobrze.

Miałem okropny koszmar. Śniło mi się, że zadzwoniła do mnie Agnieszka Kublik z „Gazety Wyborczej” i zapytała, czy nie zgodziłbym się udzielić jej wywiadu. Pomysł był oto taki, że im bardzo zależy na tym, by zainicjować debatę na temat prawicowego obłędu, i uznali, że ja, jako wybitny przedstawiciel tak zwanej patriotycznej części politycznej sceny, oraz osoba szczególnie niezrównoważona, idealnie pokażę zjawisko, o którym „Wyborcza” chciałaby opowiedzieć swoim czytelnikom. W moim koszmarze, redaktor „Gazety Wyborczej” zapewniła, że wywiad będzie miał aż sześć stron, zostanie opublikowany w piątkowym wydaniu, będzie nosił tytuł „Smoleńscy mordercy nie unikną kary”, i że wszystko, co powiem, zostanie najpierw przez mnie autoryzowane, a następnie wiernie opublikowane. No i śniło mi się, że ja tę propozycję przyjąłem.
To był straszny sen. Śniło mi się, że do tej rozmowy doszło i że wszystko odbyło się dokładnie tak, jak obiecywała mi redaktor z „Gazety Wyborczej”; że ja powiedziałem dokładnie wszystko co chciałem, mogłem mówić wszystko, co chciałem, i z każdym swoim słowem czułem, że oto wreszcie mam okazję powiedzieć to, co przez tyle lat nam mówić nie pozwalano, i że ja jestem tym, który jako pierwszy, przez swoją determinację i odwagę, powiedział to, co powiedzieć należało.
I śniło mi się, że ten wywiad się ukazał. Dokładnie w kształcie, jaki mi redakcja „Gazety” obiecała, i że żadne moje słowo nie zostało ocenzurowane, i że to był początek mojej kariery, jako przedstawiciela polskiej patriotycznej prawicy.
Od tego czasu zacząłem być zapraszany do różnego rodzaju debat w TVN24, Polsacie i TVP Info. Któregoś dnia wystąpiłem nawet w programie Tomasza Lisa i tam z gorącym sercem broniłem wartości, polskiej tradycji i mówiłem wszystko, co powiedzieć należało. Wreszcie Bogdan Rymanowski zaprosił mnie, jako stałego gościa do programu „Kawa na ławę”, bym przedstawiał tam opinie w imieniu tak zwanych mediów społecznych, a Monika Olejnik zaczęła mnie regularnie gościć w swojej audycji w Radio Zet.
Moja sława w pewnym momencie stała się tak wielka, że mainstreamowe media nadały mi przydomek „Oszołom z Katowic”, a ja sam, ile razy pokazywałem się publicznie, w ten sposób się przedstawiałem: „Hej, witam Was, Kochani! To ja Wasz Oszołom z Katowic. Przyszedłem powiedzieć Wam prawdę. Wbrew propagandzie Tuska i jego postkomunistycznej bandy”.
I wreszcie, w tym niekończącym się koszmarze, w pewnym momencie okazało się, że występuję w programie TVN24 obok Tomasza Terlikowskiego. On, jako Talib z Warszawy, a ja, jako Oszołom z Katowic, rozmowę prowadził redaktor Morozowski, który się praktycznie nie odzywał. Mówiliśmy tylko my. Terlikowski bronił życia poczętego, ja odsłaniałem prawdę o Smoleńsku, a po programie, Morozowski nas uściskał, a my udaliśmy się wspólnie do stołówki ITI, gdzie zjedliśmy polski żurek oraz pierogi z kapustą. Oczywiście na koszt tych zdrajców. No i wtedy się obudziłem.

Przypominam, że mam u siebie dobrych kilkanaście egzemplarzy zarówno Liścia, jak i Elementarza. Każdy kto zakupi oba za 60 złotych, bez dodatkowych już kosztów, otrzyma płytkę z pełnym, ponad godzinnym, zapisem naszej, a więc Kamiuszka, Gabriela, Orła i blogera Toyaha, rozmowy dla VOD Gazeta Polska o Diable. Jak mówię, 60 zł to jest cena, natomiast, jesli ktoś ma coś luźnego ponad to, bardzo proszę. I dziękuję.

7 komentarzy:

  1. Potrafice wylewać tylko te swoje strumienie frustracji na tych, którzy próbują dotrzeć do szerokich mas i otworzyć im oczy. Co pan czy pana kolega Coryllus zrobiliscie dla Polski w porównaniu z takim Tomaszem Terlikowskim? Jakie macie moralne prawo do wylewania pomyj na niego i na tych którzy naprawdę coś robią?

    Podkomorzy


    A Ty wiesz, że ja, zdaje się, w ostatni poniedziałek widziałem w telewizji śniadaniowej w Dwójce panią Gosię Terlikowską? Ona tam nawet odpowiedziała na to pytanie co ja postawiłem swego czasu u Ciebie na blogu: dlaczego tam polazła?
    No i tu znowu muszę się z Tobą zgodzić, z nimi nie powinno sie dyskutować, splunięcie pod nogi jest bardziej adekwatne.

    Pozwol, że jeszcze na koniec wyrwie mi się tak spontanicznie: "Toyahu, jak Ty piszesz!". Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Kozik
    A kto to taki ten Podkomorzy?

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, tak tylko chciałem, żeby zabrzmiało bardzo patriotyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @All
    Och! Zapomniałem o czymś przecięż waznym. Jesteśmy już ponad 6 tysięcy odsłon powyżej półtora miliona. Dziekuje wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można było spokojnie pociągnąć dalej, ja bym się nie budził tak szybko. Ponieważ nawet w środowisku oszołomów występuje kolejność dziobania, nie może być tak, że pojawiasz się o tak. Wzrost Twojej pozycji powoduje, że maleje znaczenia Antka, który jest zazdrosny i zaczyna spiskować. Oczywiście nie za darmo. Jego jak zapraszają do TVN, to dają mu polędwiczki w sobie czosnkowym i to o te własnie polędwiczki toczy się gra. :-) A tak w ogóle, to może być początek niezłego horroru. Piszmy zatem, póki mamy jeszcze prąd w gniazdkach, bo za chwilę może okazać się, że na ten luksus już nas nie stać, http://biznes.onet.pl/faktpl-ceny-pradu-w-gore-podwyzki-moga-byc-drastyc,18490,5478202,news-detal

    Pozdrawiam Cię mój przyjacielu w oszołomstwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Andrzej
    Prąd, ciepła woda, gaz - wszystko. Pisałem o tym trochę ostatnio.
    Co do poledwiczek, to faktycznie rzecz warta refleksji. Myślisz, ze siedzielibyśmy w osobnych stołówkach?

    OdpowiedzUsuń
  7. @toyah
    Myślę, że zdecydowanie tak. Napuszczaliby was na siebie. I tak dziwię się, że Antek nie ma żadnego oszołomskiego konkurenta, widocznie cybernetycy uznali, że sam doskonale kompromituje wersję spiskową "smoleńskiego cesarskiego cięcia".Gdyby było inaczej już pojawiłby się już dawno ktoś z kim musiałby w odbierze przeciętnego leminga rywalizować. Jakość i cena serwowanych w stówce ITI posiłków rosłaby w miarę nakręcania spirali sensacji. Oczywiście mówimy o medialnym spektaklu i swojego rodzaju małpim gaju urządzanym na potrzeby gawiedzi:
    - "O zobacz mamo, jacy oni są głupi"
    - "Tak synku. Widzisz jacy są debile na prawicy? Jak chcesz to rzuć mu banana, albo polędwiczkę. Podobno lubi."
    Niestety na takie zbiorowe manipulacje homo sapiens nie jest genetycznie przygotowany i obiegowe opinie powielane przez media traktuje jako pewnik swych poglądów.
    Warto, jak nie widziałeś, polecam http://www.youtube.com/watch?v=-kEvkjBxgoo

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Gdy Ruch Ośmiu Gwiazdek zamawia świeżą dostawę pieluch

      Pewnie nie tylko ja to zauważyłem, ale gdybym to jednak tylko ja był taki spostrzegawczy, pragnąłbym zwrócić naszą uwagę na pewien zup...